środa, 2 marca 2016

Black & Red


Sił mi brak, żeby szczerze powiedzieć:
„Tę wojnę wygra tylko jeden”.
Sił mi brak i już nie chcę nic wiedzieć,
Mam mętlik w mojej małej głowie.  

Cały dzień słucham piosenki Dawida Podsiadło - "W dobrą stronę". Muzyka zawsze poprawia mi humor, chociaż gustuję w trochę nieco innym gatunku muzycznym to ta nutka bardzo wpadła mi w ucho. Na co dzień uwielbiam słuchać muzykę klubową, daje mi ona mnóstwo energii i niezłego kopa do działania.
W drugi dzięń marca przychodzę z nową stylizacją. Zdjęcia niestety nie wyszły takie jakie chciałam bo musiałam je znowu robić SAMA (niestety brak fotografa ale wkrótce postaram się to zmienić). Chcę aby moje zdjęcia były lepsze dlatego też muszę zachęcić kogoś z moich bliskich do podjęcia się tego zadania. Moja propozycja na dzisiaj to przewaga czarnego z dwoma czerwonymi akcentami w postaci bluzki i ulubionego szala. Jak Wam się podoba taka stylizacja? Buziaki :* 










12 komentarzy:

  1. Ladne zdjecia :)

    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna bd stylizacja, odpowiednio zbalansowana - widać, że umiesz łączyć, że sobą kolory. Fajowa kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Też lubię tą piosenkę Dawida :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie ♥ A od piosenki Dawida nie sposób się uwolnić ♥

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń