środa, 9 marca 2016

Beż - Jeans - Biel



Witam Kochane! Jak Wam minął dzień kobiet? Bo dla mnie to był mega zwariowany dzień w super towarzystwie. Kino, lody, dobre jedzenie - w takich dniach można sobie pozwolić na chwilę słabości. Jednak jak to mówią, wszystko co dobre szybko się kończy. :)
Dzisiejsza stylizacja to trochę pomieszanie elegancji ze sportowym stylem. Beżowy płaszcz ze Stradivariusa skomponowałam z jeansową koszulą i białymi rurkami, do tego moje ulubione superstary plus biała, pojemna torebka,  Iiii jak Wam się podoba?














26 komentarzy:

  1. Zmiksowanie różnych stylów wyszło Ci na dobre :)
    Całość prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny ładny zestaw zrobiłaś. Z cyklu "komfortowe ale z klasą" :) Dorze łączysz kolory, podoba mi się. A superstary uwielbiam :)

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło. To motywuje, dziękuję :)

      Usuń
  3. bardzo dobrze wyglądasz :)
    świetna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak właśnie się czeszę, szybko i wygodnie. :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. No ten płaszczyk to jeden z moich lepszych, ostatnich zakupów. I pomyśleć, że chciałam go zwrócić ;)

      Usuń
  5. Śliczny płaszcz :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie ;) bardzo mi przypadło do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie stylizacje :) jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz - rewelacja! wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszczyk, jeans pasuje do wielu rzeczy i tu tez się sprawdził, całość super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne okulary, ostatnio sama sobie takie kupiłam :)
    http://www.softysiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię mieszać elegancję ze sportowym stylem, więc stylizacja oczywiście jak najbardziej mi się podoba@:) płaszczyk jest świetny.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się - casualowa stylizacja, ale nie nudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie pomieszane :) Bardzo dobrze wyszło :) choć nie jestem nigdy przekonana do białych spodni bo szybko się brudzą
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszczyk, idealnie wykrojony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te superstary ;-) dużo mniej spotykane

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow cudowny płaszczyk, od dawna taki mi się marzył <3 Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz świetnie wygląda z tą koszulą! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń