poniedziałek, 28 grudnia 2015

Witam!

  


   Witam. Po długich namysłach postanowiłam w końcu założyć bloga. Uwielbiam fotografować otaczający mnie świat, ludzi i przedmioty. Pomyślałam - może założę bloga i będę się dzielić skrawkiem mojego życia z "Wami". Dlaczego nie. 

    Może od początku. Mam na imię Karolina i mieszkam na południu Polski dokładnie na Podhalu. Tak, jestem góralką! Co więcej mogę o sobie powiedzieć? Jestem studentką finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jak już wspominałam kocham fotografię, poza tym uwielbiam zakupy i modę. To daje mi taką frajdę i odskocznie od problemów życia codziennego, że stało się to niejako moją małą pasją.   To tak pokrótce o mnie na początku. Mam nadzieję, że mój blog się rozwinie i zdobędę kilku czytelników. I tego też sobie życzę. :) 


Pozdrawiam gorąco! 



widok z okna mojego pokoju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz